| Follow || Dashboard |
syakirah amran ;)
setahun tak melawat t.t ;")
Tuesday, February 12, 2013 | 7:20 PM | 0 Talking ♥
           hohoyy : assalamualaikum kesian blog ni berhabuk dia :)
   salah aku weyy -,- boleh pulak setahun tak bukak blog then lupa email
   lupa password bagai #ponboleeeh haish ;') malu kita tauu tauuu bia je
   blog ni cenggituu je kan kan :) btw ,aku harap tahun 2013 membawa rahmat dan 
 tahun nie kan I masuk form four ecehhh I,I gituuu #ponboleeeh : harapan baru
   : kawan baru dan yang paling best kelas gempak la jugak ; 4ehsan


sorry sorry sorry bak kata super junior :') 
super junior eh? aku ni main letak je satgi marah #kpopers
kang padan mukaa aku :> apaa pun tadapatt


 weyh :) masuk tingkatan empat ni aku amik subject 
perdagangan,ekonomi asas,geografi,seni
dan aku dah set cita-cita aku PENSYARAH ;) 
Sama dengani Ain wallaweyhhj :)
doakan Wa berjaya tau wyhh :)
k,laaa awek awek cun,pakwe pakwe hansome wa nak out ni hihi :;p
        



           

Newer Post
♥ LE' OWNER PROFILE ♥
HERE THE SOMETHING ABOUT ME :) Hii awek cun,pakwe hansome sekalian ♥ :) I syakirah amran, sweet 16 this april ;) , bila U olls da singgah dekat sini,cer tinggal jejak kat chatbox titew ;) hihi, Jelly I :3 : Haa ,I student smkabdul jalil #jalilians,I nak jadi PENSYARAH tau ;) , and lastly I nak pesan korang yang tengah baca ni kan :) , memang comel lagi menggoda ♥


♥ celoteh chat kat sini :)♥

MARI BERBORAK :)


♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan