| Follow || Dashboard |
syakirah amran ;)
MELAKA :)
Wednesday, February 13, 2013 | 9:33 PM | 0 Talking ♥
 hai hai korangg ;D seperti yang kawan-kawan aku sedia paham lagi maklum kan kan
                 aku kalau pergi holiday selalu dekat melaka ,sebab pantai kat
situ chantekkk #kcunn : tapi yang baru-baru ni lagi fresh pergi melaka dengan jiran aku
                  yang sebelah kiri dengan sebelah kanan ,haha korang penah tak
pergi bercuti dengan jiran? :) jangan jelly :3 jiran aku @faizazman56 ,now 16,pun ikut:
                  ramai pulak kawan2 aku yang jelly -,,- ayat mereka:

               A:Kembar kau pergi melaka dengan faiz handsome tu eh
               B:Untunglaah ,dapat bercuti sesama
 p/s: ni kalau si faiz azman baca ni confirm kembang hidung ni,confirm tak tidur malam ni.
 p/s: faiz crush mereka -,- : ) hahaha
       
 haha tu sikit je -,- ; ni ha aku nak masuk gambo time kat melakaa tapi still ade problem
                    tengok je laa kat twitter aku @kyratwin
   aku rasa aku kenal faiz dah 10 tahun hoyaah lama kan -,-
             be jelly please :3  :  darjah 1 till now 2013 ,
    nama pun jiran kan , : so koranng camne ada jiran cam aku tak
                                  hihiiihiiii  :     kbaiii ;)
                            ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Older PostNewer Post
♥ LE' OWNER PROFILE ♥
HERE THE SOMETHING ABOUT ME :) Hii awek cun,pakwe hansome sekalian ♥ :) I syakirah amran, sweet 16 this april ;) , bila U olls da singgah dekat sini,cer tinggal jejak kat chatbox titew ;) hihi, Jelly I :3 : Haa ,I student smkabdul jalil #jalilians,I nak jadi PENSYARAH tau ;) , and lastly I nak pesan korang yang tengah baca ni kan :) , memang comel lagi menggoda ♥


♥ celoteh chat kat sini :)♥

MARI BERBORAK :)


♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan