| Follow || Dashboard |
syakirah amran ;)
sabaaa jelaa -,-
Wednesday, February 13, 2013 | 9:08 PM | 0 Talking ♥


^|^ yang dekat atas tu -,- 
letih aku nunggu bas sekolah dia sampai wallaweyh 1 jam ade kot di
terik mentari yang panas lagi bersinaran hoyyaahhh -,- ,aku tension sampai
dekat dia dia happy je takpayah pergi sekolah aduuuh sakit hati aku
rasa nak ...... ?......?  haish nak marah pun takboleh ,bukan salah dia pungg
then aku pi call ibu,satgi ibu cakap memang rezeki dia x yah pergi sekolah laaa
t,t
cian titew tunggu panash panash kan? : hihi
aku tengok bas sekolah lain sume dah pergi bas adik aku je takde -,-
esok kalau takde jugak tau la...... : what?

Older PostNewer Post
♥ LE' OWNER PROFILE ♥
HERE THE SOMETHING ABOUT ME :) Hii awek cun,pakwe hansome sekalian ♥ :) I syakirah amran, sweet 16 this april ;) , bila U olls da singgah dekat sini,cer tinggal jejak kat chatbox titew ;) hihi, Jelly I :3 : Haa ,I student smkabdul jalil #jalilians,I nak jadi PENSYARAH tau ;) , and lastly I nak pesan korang yang tengah baca ni kan :) , memang comel lagi menggoda ♥


♥ celoteh chat kat sini :)♥

MARI BERBORAK :)


♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan